1403-02-05 12:15
148
0
89714
دانشجوی فلسطینی در گفتگو با «گلستان ما»:

«وعده صادق» دروازه امید فلسطینیان شد

دانشجوی فلسطینی در واکنش به عملیات «وعده صادق» گفت: «وعده صادق» عملیاتی بود که دروازه امید را برای فلسطینیان باز کرد و به فللسطینیان اعلام کرد شما تنها نیستید و ما همراه شما هستیم.

محمد منعم در حاشیه رویداد حضوری «انتفاضه هنری مظلومیت» که با رویکرد تولید زنده آثار هنری در حمایت از کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه در نمازخانه امام علی(ع) دانشگاه گلستان در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: عملیات وعده صادق نشان داد ملت ایران دغدغه فلسطین را دارد این عملیات به رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که دیگر مردم فلسطین تنها نیستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» تبلور یک هشدار بزرگ بود، افزود: این عملیات به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کرد که جنایت‌های آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

این دانشجوی فلسطینی توضیح داد: فلسطینیان از عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و مردم فلسطین در آن عملیات، شب بسیار آرامی داشتند، فلسطینیان آن شب را جشن گرفتند و صبح آن روز هم شیرینی پخش کردند.

منعم بیان کرد: این عملیات باعث شد فلسطینیان بدانند که تنها نیستند و روز آزادی قدس و فلسطین خیلی نزدیک است رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

وی در واکنش به عملیات «وعده صادق» گفت: «وعده صادق» عملیاتی بود که دروازه امید را برای فلسطینیان باز کرد و به فللسطینیان اعلام کرد شما تنها نیستید و ما همراه شما هستیم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.